بیو گرافی جان سینا
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید دوستان عزیز مسابقات یکم دیر به من میرسه ببخشید اگه یکم عقبم از مسابقات نظر فراموش نشه مر30


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 1035
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



امارگیر حرفه ای سایت

فقط جان سینا
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : جان سینا

جان فیلیکس انتونی سینا متولد بیست و سه اپریل1977 او بازیگر است و در سبک موسیقی هیپ هاپ است و حرفه شغل اصلی او کشتی گرفتن است محل تولد او وست نیوبری امریکا است هم اکنون او استخدام کشتی کج جهانی(wwe) در برند راء است او دارنده کمربند wwe champion است.


خلاصه ای از افتخارات:

او در طول استخدام خود در کشتی کج هفت مرتبه قهرمان جهان شد و اولین کمربند خود را در برند اسمک دان بدست اورد و دومین کمربندی که بدست اورد کمربند سنگین وزن که در برند راء بود. سینا دو مرتبه کمربد تگ تیم را بدست اورد یک مرتبه با شان مایکلز و مرتبه دوم با باتیستا. سینا در بازی رویال رامبل 2008 نیز بنده شد.


شروع کار سینا:

شروع کار سینا در استخدام کشتی کج در سال 2000 بود که کمربند UPW (هوی ویت) را بدست اورد. همچنین در سال 2001 توانست کمربند OVW بدست اورد. و قهرمانی ساوترون تک تیم OVW کسب کرد.


شغل سینا در بیرون از رینگ:

در بیرون از کشتی کج سینا خواننده رپ است و نام البوم او YOU CAN"T SEE ME است که دارای فروش بسیار خوبی بود. سینا در دو فیلم بازی کرد: تکاور در سال 2006 و راند 12 در سال 2009 . همچنین سینا در چندین برنامه تلوزیون حضور پیدا کرد به نام های HDManhurt, Deal Or No Deal, MadTV,Saturday Night live, Punk"d.


خلاصه ای از زندگی جان سینا :

دکتر اقتصاد (جان سینا) کشتی کج را در لیگ UPW شروع کرد و از انجا تبدیل شد به یک کارکتر
اولین مسابقه ای که سینا در WWE انجام داد در تاریخ 27 ژوئن سال 2002 در مقابل کرت انگل بود که نهایتا آن بازی را به انگل وگذار کرد

در سال 2004 شخصیت سینا شهرت بیشتری پیدا کرد چون در مسابقه ی سر کمربند United State با بیگ شو پیروز شده هر چند که این قهرمانی زیاد طولی نداشت اما او پیشرفت زیادی کرد ولی در یک مسابقه با کارلیتو هم شکین خورد و علت شکست او هم زخمی بود که از طرف Body Guard های کارلیتو در قبل از مسابقه به پهلوی سینا وارد کرده بودند
در سالهای 2005 و 2006 سینا با چند تا از سوپراستار های WWE دشمنی پیدا کرد که نام های آنها به ترتیب : John Bradshaw Layfield و Chris Jericho و مربی آن زمان راو Eric Bichof بود و در اوخر هم با Edge و Umaga دشمنی پیدا کرد

در اواخر سال 2006 و اوایل سال 2007 سال بزرگی برای سینا بود چون که سینا دخالت کرد در یک مسابقه با خواننده بزرگ Britney Spears البته بدون سوپراستار بزرگ موسیقی رپ Kevin Federline . سینا آن مسابقه را با شکی تمام کرد زیرا که Umaga به کمک Kevin Federline آمد . اما در یک شب بعد سینا در رخت کن ضربه ی سنگینی به Kevin Federline وارد آورد و در سال 2007 سینا با بهترین چهره اولین کسی را که شکست داد Samoan Bulldozer یعنی Umaga بود و بعد از آن سرباز محکومین زنجیری (سینا) خود را در یک تیم با شاون مایکل اجین کرد و به سوی شکست Tag Team Champion یعنی Edge و Rendy Orton رفتند و پیروز هم شدند .

جان سینا در سال 2006 در فیلم مارین بازی کرد و او نیز بیان کرده است که به زودی در یک فیلم دیگر به همراه یکی از بزرگترین کشتی کج کارهای WWE به نام Triple H بازی خواهد کرد .

 


نظرات شما عزیزان:

ahsan
ساعت11:43---6 خرداد 1391
واقعا فقط جان سینا البته کشتیگیر های خوب دیگر هم هستند ولی واقعا جان سینا از همه بهتره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب