بیوگرافی ریمستریو
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید دوستان عزیز مسابقات یکم دیر به من میرسه ببخشید اگه یکم عقبم از مسابقات نظر فراموش نشه مر30


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 1032
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



امارگیر حرفه ای سایت

فقط جان سینا
دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 11:27 ::  نويسنده : جان سینا

ام:ری مستریو

نام واقعی:Oscar Gutierrez

متولدecember 11, 1974

سن:بیشتر از ۳۲

قد:168

وزن:75 کیلوگرم

اهل:سندیگو , California

تاریخ ورود به کشتی کج: April 30, 1989

لقب های داخل رینگ:Colibrí

Rey Mysterio, Jr.

Rey Misterio, Jr.

Super Niño

Rey Mysterio

فنیشر:619

ثبت شده کشتی کج در کشور Tijuana, Mexico

افتخارات:

گرفتن کمربند وردهوی ویت چمپین در رسنمنیای ۲۰۰۶ 


برنده ی رویال رامبل ۲۰۰۶


Cruiserweight Champion


دبلیو دبلیو ای تگ تیم چمپین


دبلیو سی دبلیو چمپین


WCW Cruiserweight Tag Team Champion

کمربند اینترکانتینال چمپین(۲۰۰۹)

تگ تیم چمپین

"مطالبی درباره ی ری نوشتم جالبه حتما بخونیدش"

او کج حرفه ای رو در چند لیگ سطح پایین و سپس مکزیک ژاپن در سال 1989 شروع کرد.

در این مدت اون تونست عنوان های سبک وزن HHW ، عنوان اصلی لیگ MNW (مکزیک) ، عنوان تگ تیم WWA ، سبک وزن WWA سه بار ، عنوان اصلی بیگ MNT (مکزیک) را از آن خود کنه.

سپس به لیگ ECW رفت و بعد از فعالیت در اون جا سر انجام در سال 1996 به یکی از دو لیگ بزرگ اون زمان یعنی WCW راه پیدا کرد.

در ابتدای کارش در 16 جون اولین حضورش رو در گری امریکن بش انجام داد و در مقابل دین مالنکو شکست خورد و نتوانست عنوان سبک وزن رو از آن خود کنه. ولی در 8 جولای با شکست دین مالنکو در ماندی نایترو تونست برای اولین بار در WCW صاحب عنوان بشه.

27
اکتبر دین مالنکو با شکست ری عنوان رو پس گرفت.

28
مارس 1999 در ماندی نایترو ری به همراه بیلی کیدمن با شکست بنوا و دین مالنکو تونستند که عنوان تگ تیم رو به دست بیارن و در 9 می به پری ساترن و ریون باختند.

18
اکتبر در ماندی نایترو ری به همراه کنان بار دیگه عنوان تگ تیم رو به دست آورد و در 24 اکتبر به بوکر تی و استیوی ری باختند.

14
آگست 2000 ری این بار به همراه یوونتود در ماندی نایترو با شکست ومپایرو و گریت موتا بار دیگه عنوان تگ تیم رو به دست آورد.

26
مارس 2001 هم ری به همراه بیلی کیدمن با شکست کید رومئو و اسکیپر عنوان تگ تیم سبک وزن رو به دست آورد.

بعد از منحل شدن WCW ری به WWF و به SD! اومد.

10
اکتبر 2002 اولین قهرمانی ری در WWE بود.

اون به همراه اج با شکست براک لازنر و تجیری قهرمان تگ تیم SD! شد.ولی در نو مرسی 2002 اونو به بنوا و انگل باختند. ولی در 7 نوامبر تونستن انتقام بگیرن و بار دیگه قهرمانی رو بردن.

ولی باز هم در سوروایور سیرس 2002 در یک مسابقه ی سه تیمه در مقابل ادی/چاوو و انگل/ بنوا عنوان رو به گررو ها باختند.

5
جون 2003 ری با شکست مت هاردی تونست عنوان سبک وزن رو ببره. ولی در 25 سپتامبر تجیری عنوان رو از ری برد.

در اولین مسابقه ی WWE در سال 2004 در 1 ژانویه ری با شکست تجیری بار دیگه قهرمان سبک وزن شد.

در نو وی آت در 15 فوریه 2004 چاوو گررو با کمک پدرش تونست قهرمانی رو از ری بگیره(اصل اختلاف اونا سر ادی بود،چاوو با ادی بد بود و ادی رو زده بود،ری هم عصبانی شد و چاوو رو زد و درگیری به نو وی آت رسید.ری همیشه ادی رو دوست داشت).

در رستل منیا XX در 14 مارس ری با شکست چاوو بار دیگه قهرمان سبک وزن شد.

در 29 مارس در SD! اسایک دادلی با کمک دادلی ها قهرمانی رو از ری گرفت.

در 9 دسامبر 2004 ری و راب ون دم با شکست تجیری و دوپره توسنتد که قهرمان تگ تیم بشن. ولی در 13 ژانویه برادران باشام با شکست ری و RVD در یک مسابقه ی چهار تیمه که ادی/بوکر تی و لوتر/مارک جیندراک هم بودند قهرمانی رو از ری و RVD گرفتند.

ولی در نو وی آت ادی و ری با هم تگ تیم شدند و توسستن قهرمانی رو ببرند(این آخرین قهرمانی ادی بود.روحش شاد).

ولی در کارلیتو کابانا در 14 آوریل ری که مهمان کارلیتو بود MNM اومدند و ری رو زدند.ولی ادی به کمک ری نیومد و از ری عذر خواهی کرد و گفت که من در استادیوم نبودم.

یه سری مشکلاتی هم این وسط پیش اومد که یه کم میونه ی ری و ادی شکر آب شد.

سر انجام MNM با تقلب ملینا و شکست ری و ادی در SD! در تاریخ 21 آوریل قهرمانی رو از اونا بردند.

بعد از بازی ادی اومد و ری رو کتک زد چون ری پین فال شده بود. ولی اونا هفته ی بعد خواستند که دوباره قهرمانی رو ببرند.ولی باز هم ملینا تقلب کرد و اونا دوباره باختند.

باز هم ری از ادی کتک خورد. و اختلافای ادی و ری آغاز شد و تا ماه ها ادامه داشت.

اختلاف اونا ماه ها ادامه داشت و سر انجام ادی بالاخره توست ری رو ببره و بی خیال ری شد. با این حال وقتی ادی مرد،ری کسی بود که از همه بیشتر برای ادی اشک ریخت.

هنوز هم ری با بازو بند یا تی شرت ادی میاد و حتی پیش اومد که چند بار برای ورود ری آهنگ ادی رو زدن یا ادی برای پیروز از فراگ اسپلش ادی استفاده کرد. در رویال رامبل هم ری نفر دوم وارد شد ولی تونست بازی رو ببره و بتونه یک قهرمانی رو برای رستل منیا انتخاب کنه.

ری حتی پیروزی خودش رو هم به ادی تقدیم کرد. ولی هفته ی بعد رندی که نفر 30 وارد شده بود و آخرین نفر توسط ری بیرون افتاد اومد و در مورد ادی حرف زد و ادی رو مسخره کرد.ری هم عصبانی شد و اونو زد.

سرانجام کار اونا به نو وی آت کشید و قرار شد برنده بازی قهرمانی رستل منیا رو ببره. و رندی هم با تقلب تونست که ری رو ببره.

بزرگترین افتخار او هم گرفتن کمربند سنگین وزن جهان در سال ۲۰۰۶ از کرت انگل بود. بعد از آن چند هفته بر سر كمربند سنگين وزن هم با رندي اورتون كورت آنگل و مارك هنري و داشت كه همه را با برد خود بدرقه كرد.

در جاجمنت دي هم JBL را با فاروغ اسپلش (حركت نهايي ادي) بازي را برد.

ري در ECW هم با سابو بازي كرد كه آن بازي ناتمام باقي ماند.

و اكنون هم بايد با بوكرتي در گرت آمريكن بش بازي كنه. فن هایی که ری بیشتر روی حریفاش اجرا میکنه عبارتند از :

Super Huracanrana
The Nutcracker Suite
Springboard Diving Headbutt Drop
Apron-Dive Bulldog Lariat
Apron-Dive Huracanrana
Armbar Stretch Hold
Asai Moonsault
Baseball Slide Headscissors Takeover
Bombs Away
Bronco Buster
Bulldog out of Bodyscissors
Catapult Somersault Huracanrana Suicida
Sitdown Gutwrench Powerbomb
Dropping the Dime (Springboard Leg Drop)
Hammerlock Stretch Hold
Missile Dropkick
The Misterio Express
Split-Legged Moonsault Splash
Tilt-a-Whirl Headscissors Takeover
TheszPress

روی هم رفته ری کشتی کچ کار بسیار عالی و محبوبی هست.تنها دلیلی که تا الآن مانع بوده که اون قهرمان جهان بشه وزن کمشه.البته به هر جال من به شخصه ری رو خیلی دوست دارم و آرزو می کنيم كه هميشه با قدرت ظاهر بشه .

اسکار گتیرز یا با نام  داخل رینگ Rey misterio jr در wcw و Rey mysterio در wwe کشتی کج کار حرفه ای نیمه آمریکایی و نیمه مکزیکی در حال حاظر در گروه !smackdown در wwe بازی میکنه . اون بیشتر کریرش رو تو جنگ سر کمربند سبک وزن صرف کرد که به علاوه اون یک بار هم قهرمان سنگین وزن جهان شد .

شروع کشتی کج

در سان دیگو ، کالیفرنیا به دنیا اومد {11 دسامبر سال 1974}. عموش Rey misterio sr اونو در یک کلیسای کوچک در تیجیونا مکزیک تمرین .

در 30 اپریل سال 1989 در سن 15 سالگی آماده برای کشتی کج بود . ولی سنش بهش اجازه نمیداد که گواهی برای کشتی کج بگیره . ولی اون کشتی کج رو در یکی از لیگ های کوچک مکزیک شروع کرد که در همین اول با سیکوسیس {که اون هم به دست عموی ری تمرین داده شده بود} بازی کرد . ری از اسم کلیبری برای کشتی کج استفاده می کرد . دعواش با سیکوسیس سال ها طول کشید .

وقتی اسکار به سن 18 سالگی رسید عموش به اون اجازه داد تا از اسم Rey misterio jr استفاده کنه . که در اونجا ری بازی هاش رو با جونتود گوررو شروع کرد که یک بازی تگ تیم هم به همراه عموش با جونتود و پدرش فورزا کردند .

ECW

در سال 1995 ری سیکوسیس رو در ECW برنده میشه . این بازی اولین بازی معروف ری در آمریکا بود . و بعد ری به همراه چند لوچادور دیگه به WCW میره .

WCW

در سال 1996 ری به WCW میره که در اونجا ری بازی های خیلی معروفی رو در برابر التیمو دراگن ، دین مکلینو ، ادی گوررو و جونتود گوررو.ری تونست پنچ بار قهرمان سنکوزن تو WCW بشه .

ری توست برای خودش اسمی درست کنه وقتی توست اولین دفاع از کمربندش رو در برابر ادی گوررو انجام بده که این بازی یکی از قشنگترین بازی ها در تاریخ کشتی کج بود که بهترین بازی سال هم انتخاب شد .

بعد جنگ ها دفاع های دیگه ری کمربندش رو به کریس جریکو از دست میده کریس بعد از بازی ری رو مصتا شش ماه مصدوم میکنه . تا وقتی که ری تو bash at the beach در سال 1998 کمربند سبک وزنشو پس میگیره ولی متاسفانه شب بعدش کریس جریکو با نامردی دی مکلینو دوباره کمربندو از دست میده .

برداشتن ماسک

در superbrawl ix ری و کنان یه بازی تگی رو به اوتسایدیرز میبزن و قرار بود اگه ری این بازی رو ببازه باید ماکشو برداره و بعده بازی ری ماکشو در میاره و صورتشو به تمام دنیا نشون میده .

به ری لقت gaint killer به معنی قول کش رو بعد از بردن بازی هایی در برابر کوین نش بام بام بیگلو و اسکات نورتون . و ری هم یک تیم چهار نفره ی قوی با نام filthy animals با اعضای ری میستریو ، کنان ، کیدمن و ادی گوررو ساخت .

1999-2001

در سال 1999 ری ریک فلیر رو با DQ برد .

در ماه های آخر WCW ری با کیدمن تگ میشه و با هم بازی های زیادی رو در برابر میسفیتز این اکشن و تیم کانادا برنده میشن . اونها باهم تونستن کمربند تیمی WCW رو در آخرین هفته ی WCW {قبل از اینکه WCW به WWF فروخته بشه } میگیرن . این آخرین بازی ری در تلوزیون باری بیشتر از یک سال بود .

XWF

برای یک زمان کوتاه ری در XWF بازی کرد .

WWE

در سال 2002 ری قراردادی با wwe امضا کرد . اولین بازیش  تو smackdown در برابر چاوو گوررو بود که این بازی با استقبال خوبی انجام شد . ری این بازی رو با پیروزی به سر برد . بعد ری با ادج و جان سینا تیم میشه و تونستن کرت انگل و تیم امریکنز رو ببرن . در هفتم نوامبر سال 2002 ری و ادج تونستن با هم کمربند تیمی wwe رو از کرت انگل و کریس بنوات بگیرن ولی بعد از اینکه در سرویر سریز کمربندو از دست دادن ری و ادج از هم جدا شدند .

در ورتلمنیا xix ری سر کمربند سبکوزن با مت هاردی در افتاد ولی با نامردی شانون مور این بازی رو باخت . در 5 جون سال 2003ری در اسمکدان تونست کمربندو از مت هاردی بگیره . ولی متاسفانه ری کمربندو به تاجیری باخت که تا جانویه اونا سر کمربند سبکوزن با هم دعوا داشتن که ری تو جانویه 2004 تو اسمکدان تونست کمربندو از تاجیری بگیره .

بعد ری با چاوو در اوفتاد که اونا در no way out سر کمربند سبک وزن بازی کردند .

ری با راب ون دام تیم شد که اونا تونستن دادلی بیز رز ببرن و ری تونست یه بازی سر کمربند wwe ببره که متاسفانه بازی رو به اددی گوررو باخت .

دادلی بیز هم ری رو زدن و کمربند سبکوزنشو در 29 جولای 2004 گرفتن .

ری همچنان با راب ون دام تیم بود که اونا تونستن کمربند تیمی wwe رو از کنزو سوزوکی و رنه دوپری در 7دسامبر بگیرن . ولی اونا کمربندو به بشهام برادرز باختن که یک ماه بعد راب ون دام مصدوم شد . بعد از مصدومیت راب ون دام ری با ادی گوررو تیم میشه که اونا تونستن تو   no way out سال 2005 کمربند تیمی wwe رو از بشهام برادرز بگیرن . ولی در ورستلمنیا 21 ری و ادی کمربندو به گروه ام ان ام با درتی بازی ملینا  باختن بعد از بازی ادی ری رو میزنه چون ری سه شماره شده بود که بعد ری با ادی بازی میکنه که ری برنده میشه .

ری همچنان با ادی دشمن بود که ادی به ری گفت که می خواد رازی رو فاش کنه یعنی اینکه اددی پدر اصلی دمنیک پسر ری بود . ری و ادی تو سامراسلم 2005 با هم سر سرپرستی دمنیک یه بازی ladder match میکنن که ری با کمی کمک دمنیک بازی رو میبره . 

در13 نوامبر سال 2005 خبر دردناک پیدا شدن جنازه ی ادی تو یک هتل تو mineapolisبه گوش کشتی کج کارا رسید که تو همون روز تمام کشتی کج کارای راو و اسمکدان تو زمین اسمکدان جمع شدن و به یاد ادی گیه کردن و بازو بندی که روش نوشته شده( EG (Eddie Guerrero در همون زمان ساخته شد که هنوز هم که هنوزه ری این بازو بندو میزنه . تو اون شب ری هم درباره ی ادی صحبتی کرد . ری در یه بازی دوستانه با شان مایکلز بازی میکنه که ری برنده میشه آخر بازی هم ری و شان همدیگرو بقل میکنن و ری به زانوهاش میفته و گریه میکنه .

Smackdown ! vs RAW

در سرویر سریز 2005 تیم اسمکدان (ری ، باتیستا ، جی بی ال ، رندی ارتن و بابی لشلی ) با تیم راو (کین ، بیگ شو ، کارلیتو ، شان مایکلز و کریس مسترز ) بازی خیلی قشنگی می کنن که ری هم تو این بازی بیگ شو و کریس مسترز رو از بازی بیرون میکنه و حتی کین هم بعد از 619 زدن ری از بازی بیرون میره . در سه شنبه ی بعد از سرویر سریز ری تو یه بازی مخصوص با بیگ شو بازی میکنه که بازی بعد از اینکه کین وارد زمین میشه نیمه تموم میشه . (ری داشت بیگ شو رو میترکوند )

بعد ری با باتیستا تیم میشه و اونا باید با قهرمانای تیمی جهان یعنی بیگ شو و کین تو آرماگدون 2005 بازی میکردن . قبل از آرماگدون ری و باتیستا با هم کمربند تیمی WWE رو از گروه ام ان ام میگیرن . ولی متاسفانه ری و باتیستا بازی رو از کین و بیگ شو تو آرماگدون میبازن . در 30 دسامبر 2005 ری و باتیستا کمربند تیمیشونو به گروه ام ان ام با کمک مارک هنری از دست میدن و بعد از اون بازی هم که خودتون میدونین باتیستا مصدوم میشه .

بعد از مصدومیت باتیستا ری تصمیم میگیره که به یاد ادی کمربند سنگین وزن جهان رو بگیره . اولین قدم ری یه بازی 20 نفره تو اسمکدان بود که سر کمربند سنگین وزن جهانی بعد از اینکه باتیستا کمربندو به تدی بده بود . ری جزر سه نفر آخر بود یعنی خودشو مارک هنری و کرت آنگل . ری متاسفانه به دست مارک هنری به بیرون از رینگ پرتاب شد و بازی رو باخت . کرت آنگل هم کمربندو گرفت .

در راه ورستلمنیا

ری تونست با برنده شدن رویال رامبل 2006 علاوه براینکه بردن رویال رامبل تو افتخاراتش ثبت شد تونست یه بازی سر کمربند سنگین وزن تو ورتلمنیا22 برنده بشه . رویال رامبل 2006 بیش تر از 62 دقیقه طول کشید که ری تونست یه رکورد جدید ثبت کنه . بعد از بردن رویال رامبل تعدادی از دوستان ری مثلا کریس بنوات ران ون دام چاوو گوررو ریک فلیر اومدن و به ری تبریک گفتن . در 3 فبریه سال 2006 رندی اورتن به ری میگه که با هم تو no way out بازی کنیم و برنده ی ما با کرت آنگل سر کمربند بازی میکنه . ری هم رندی رو به طرز فجیهی زد بعد از اینکه گفت :"Eddie ain't in heaven, Eddie's 'down there'-- IN HELL!" یعنی که ادی تو بهشت نیست ادی همین پایینه تو جهنم ! و بعد هم ری قبول کرد .

تو no way out ری بازی رو به رندی اورتن میبازه (رندی به طور غیر قانونی از رینگ ها برای سه شماره کردن ری استفاده کرد ) . هفته ی بعد تو اسمکدان تودور لانگ منجر اسمکدان میاد و به ری میگه که من تو رو هم به اون بازی اضافه میکنم و بازی سرکمربند سنگین وزن تو ورتلمنیا 22 به تریپل تریت بین ری و رندی و کرت انگل تبدیل شد .  سی

در ورستلمنیا ری تونست با زدن 619 به رندی و یه west coast pop بازی رو تموم کنه و قهرمان سنگین وزن جهان بشه با اینکه یکی از سبک ترین کشتی کج کاراست !

World Heavyweight champion

 

در 7 اپریل سال 2006 ری اولین دفاع از قهرمانیش رو در برابر رندی ارتن انجام میده و بازی رو به زیبایی میبره . نفر بعدی که ری باهاش در میفته جی بی ال . دعواشون وقتی شروع شد که ری بین جشن قهرمانی آمریکای جی بی ال اومد که آخرش ری یه 619 به جی بی ال میزنه . 

حالا ری مجبور بود که با هر کسی که جی بی ال میگفت بازی کنه . ری بازی هایی رو در برابر گریت کلی و مارک هنری میبازه و بازی هم با کین میکنه که بعد از 619 ری و چوکسلم کین نیمه تموم میشه . در جاجمنت دی 2006 ری به زیبایی جی بی ال رو میبره . 

پبج روز بعد جی بی ال به ری میگه که هر کی رو می خوای بیار تا با هاش بازی کنم و ری هم بابی لشلی رو میاره و قبل بازی هم باهاش دست میده و جی بی ال هم کمربندشو به بابی لشلی میبازه . جی بی ال به ری میگه که من با تو یه بازی سر کمربندت میکنم و اگه باختم از کشتی کج خداحافظی میکنم که ری برنده میشه و جی بی ال باید از کشتی کج خداحافظی میکرد .   

در one night stand 2006 ری باید در برابر سابو بازی میکرد که یکی از سخت ترین بازی های ری بود . آخر این بازی سابو یک jump DDT روی صندلی به ری زد که بعد از این فن هر دو نتوستن بازی رو ادامه بدن و این یعنی که ری از کمربندش دفاع کرد .

ری تونست از کمربندش در برابر مارک هنری دفاع کنه بعد ار اینکه چاوو به کمک ری اومد . اونا از تکنیک ادی گوررو استفاده کردن که ری توست با DQ برنده ی این بازی بشه .

بوکر تی تونست با برنده شدن بتل رویال تو اسمکدان 1 contender برای کمربند ری تو گریت امریکن بش بشه . در Saturday Night's Main Event ری توست باتیم شدن با باتیستا و بابی لشلی تیم بوکرتی رو شکست بده . تو great american bash  بیشتر بازی ری بوکر تی رو زد ولی آخر بازی چاوو اومد و ری رو با صندلی زد و بوکرتی هم از فرصت استفاده کرد و ری رو سه شماره کرد . ری کمربندو به بوکرتی با نامردی چاوو باخت .

دوباره تو یه بازی سرکمربند با بوکرتی چاوو به ری نامردی و باز هم ری باخت . و چاوو با ری یه بازی I QUIT میکنه که ری میبازه و ری برای 10 ماه از بازی ها دور میشه .

2007

ری توسامراسلم 2007 به اسمکدان برگشت و تونست چاوو رو ببره . هفته ی بعد ری با بردن باتیستا و فینلی تونست 1 contender برای کمربند سنگین وزن تو آنفورگیون بشه .

ری با چاوو یه بازی I QUIT دیگه میکنن که ری همونجوری که چاوو ری رو مصدوم کرد تونست چاوو رو ببره . آخر این بازی گریت کلی ری رو وایز گریپ میکنه که آخرش باتیستا به کمک ری میاد و باتیستا هم به بازی ری و گریت کلی اضافه میشه .

تو آنفورگیون باتیستا بازی رو برنده میشه و ری ناکام میمونه .

فعلا هم ری با فینلی در اوفتاده .

 

بهگفته سایت wwe ریمستریو در ماه می باید به دنبای کشتیکج باز میگشت ولی به دلیل یک سری مساًل ری دو ماه محروم شده به امید بازگشت این کشتیگیر حرفه ای دنیای کشتی کج واقعا دلمون براش تنگ شده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب